This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

お試し教室について!

お試し教室について!

こんばんは、あかめがね○-○です。
昨日はワンフリーシステムの「お試し就職」について説明させていただきました。

本日は「お試し教室」についてお話させていただきます。

「何か、習い事をしたいな」
「スキルアップしたいけどいい教室がないな」

そんな時にお役立ちなのがワンフリーシステムです!

お試し教室とは、

今まで気になってたけど入りずらかった教室を気軽に試すことができ、
一度入ってしまったらなかなかやめられない等の不安もなく
料金も明朗なお試しプランが検索できるシステムです!

「真剣に学びたいのに、なかなかいい教室が見つからない。出来れば比較して体験して決めたい。」
「たくさんの教室を体験したことで希望の金額・雰囲気・時間帯・人数の教室、気の合う講師との縁が見つかる。」

気になる教室が見つかったら直接連絡を取って質問や予約をして下さい。
教室によってお試しの内容や必要な物が違いますので説明をうけて準備をお願いします。

予約をしたら自分に合うか実際に試してみましょう!

あなたの理想の教室に出逢えるよう、ワンフリーは全力でサポートいたします!

2015-11-11T20:15:53+00:00 2015年 11月 6日|